čtvrtek 26. června 2014

Zeleninový salát se šunkou a se sýrem




Poslední dobou jsem pořád v jednom kole a nějak nestíhám vařit. A tak když jsem se v pondělí odpoledne vracela hladová z veteriny, už v autě jsem přemýšlela co si udělám dobrého. Hlavní podmínky byly aby to bylo rychlý, sytý a dobrý. A a jelikož bylo ještě dost teplo tak i studený a lehký. V lednici jsem toho moc neměla, to je tak když nemám doma chlapa ;-) , pro sebe samotnou se mi nakupovat nechce. Nemusela jsem se ani moc rozmýšlet - dostala jsem chuť na salát ale ne ledajaký, na takový co dělávají u nás ve městě u stánku z pizzou - znojmáci jistě znají pizza stánek u Aralky :-) .


Zeleninový salát se šunkou a se sýrem

(1 porce)
  • Hrst Cherry rajčátkek
  • 1 ks Okurka
  • 1 ks Mrkev
  • ½ Salátu biondo
  • 1 lžíce Hrášku
  • 50 g kvalitní Šunka 
  • 50 g cheddar 
  • 1 lžíce jogurtu 
  • 1 lžíce majonézy 
  • Sůl a pepř
  • Citrónová šťáva 



Rajčátka rozpůlíme, okurku nakrájíme, mrkev buď nastrouháme nebo nakrájíme na drobné nudličky. Salát otrháme, přisypeme hrášek, přidáme pokrájenou šunku a sýr. Vše dáme do mísy, osolíme opepříme, přidáme lžíci majonézy a jogurtu, zakápneme citrónovou šťávou a promícháme. 


Ten stejný salát jen na jiném talíři a jinak nakrájená zelenina 

Žádné komentáře:

Okomentovat