úterý 10. června 2014

Léto začíná



*obrázek koupsliste ze stránek
 http://www.sport.atlasceska.cz/plovarna-louka-znojmo/Ne

Opravdu vás nezanedbávám :-D. Se stoupající teplotou se mi nějak nechce vařit. Myslím si, že bych si v těchto dnech vystačila jen s ovocem a zeleninou. Ale přece jen vím, že jíst se musí i v těchto vedrech. Jelikož byl velmi vydařený teplý víkend, tak jsem se rozhodla ho jak se patří využít. Sobotní odpoledne a podvečer jsem strávila v centru Brna v oblíbené Coffee Savoy i s naším čtyřnohým dítětem (ta aby někde chyběla :-)).







A kde nejlíp vyhládne? No přece u vody :-). A tak jsem nedělní odpoledne strávila na koupališti ve městě. A to byla panečku pohoda. Samozřejmě nesměla chybět chladí taška s krabičkama. Na oběd jsem upekla kuřecí stehýnka (z domácích kuřat) na bylinkách a citrónovo limetkové šťávě, rýži pairbold a grilovanou cuketu, lilek a kukuřici. Jako druhou krabičku jsem si udělala salát na řecký způsob. Pak ještě do krabiček putovali hrozny s mandlemi a jahody. A do chladícího obalu přišla i 1,5 litrovka s vodou s citónem, limetkami a mátou. A v tašce časopis apetit... ale ten jsem nakonec ani neotevřela.



Žádné komentáře:

Okomentovat