neděle 15. června 2014

Bábovička s jahodami



Měla jsem chuť na něco dobrého ale nechtělo se mi tím trávit moc času v kuchyni. Byla jsem v pátek na lymfatické masáží (mam problémy s lymfou v tříslech) a nějak me to položilo, takže jsem celou sobotu odmítala cokoliv dělat, jelikož jsem si připadala jak po maratónu. Jenže chuť byla větší a tak jsem nakonec vstala a šla si udělat dobrotku hotovou za 5 minut ;-) .


Bábovička s jahodami

(1 porce)

  • 3 lžíce celozrnné mouky
  • 1 lžíce rýžové mouky
  • ½ lžičky prášku do pečiva
  • 2 lžíce raw kakaa
  • 2 lžíce Bio kokosového oleje
  • 2 lžíce třtinoveho cukru
  • 3 lžíce mléka
  • 1 vejce
  • 1 až 2 vrchovaté lžíce jahod




Pripravíme si dva ½l hrnky. Jeden si důkladně vymažeme kokosovým olejem. V druhém smícháme obě mouky, Bio prášek do pečiva, kakao, cukr, olej, mléko a vejce. Vše důkladně promícháme a vlijeme do druhého vytřeného hrnku a dáme do mikrovlnky na plný výkon cca na 3 minut.






Žádné komentáře:

Okomentovat