pondělí 21. dubna 2014

Víkendový report

Polovinu věcí jsem chtěla stihnout v sobotu a druhou v neděli, jenže to bych nesměla být já a být zase skoro celou sobotu a neděli v luftě. V sobotu jsem jela dopoledne do města na nákup, odjela jsem po 10 a vrátila se domů ve 14 hodin, vybalila nákup a zahrála si s ledničkou na tetris, protože naskládat ho do lednice byl nadliský úkol. Po boji s lednicí jsem blesku rychle nachystala výbavu a sebe a před 16 hodinou jsem odjížděla na kurz líčení (naznala jsem, že už mám nejvyšší čas na svoje roky abych si uměla namalovat nějaký ucházející obličej). A abych vás pobavila, tak jsem při tom spěchání omylem spolkla prášek pro psa (blondýna fakt!) místo svého (když oni vypadali úplně stejně) , tak jsem pobavila celou veterinu, když jsem volala jestli mi to nemůže nějak ublížit. Kurz líčení jsem si náramně užila, trval 4 hodiny a já měla konečně poprvé v životě krásné smokey eyes. Když už jsem měla namalovaný ucházející obličej do společnosti, tak přece nebudu sedět doma, že jo. Takže moje cesta z kurzu líčení vedla přímo do našeho oblíbeného podnik Illegal bar ve městě. Tam do mě padl celej tatarák! a domů jsem se vrátila před půlnocí. Do postele jsem padla ale až ve 2 hodiny.

ze sobotní školy líčení
ze sobotní školy líčení

V neděli jsem potřebovala dohnat to co jsem v sobotu nestihla. Takže jsem od rána až do odpoledne lítala s prachovkou, smejčila obývák, chodbu, koupelnu a kuchyň, s vysavačem a hadrem jsem prolítla celý byt. A pak asi hodinu a půl umývala RUČNĚ nádobí, jelikož naše myčka se odporoučela na věčné časy a já do teď nebyla schopná si vybrat novou. A abych si tu neděli taky nějak zpříjemnila, na večer jsem zamířila do Olympie Brno, kde jsme s druhou blondýnou lítali po obchodech. Myslela jsem, že odejdu s prázdnou, jelikož mě nic nezaujalo, až na jedny boty ale nakonec jsem odešla s kabelkou a šátkem. Večer jsme zakončili posezením v centru Brna - v Coffee Savoy kde jsem si dala vynikající jahody s mascarpone a čaj masala. Po příjezdu domů jsem si zadělala ještě těsto na mazanec. Večer jsem padla do postele zase kolem půl druhé.

nová kabelka a šátek
úžasné jahody s mascarpone z Coffee Savoy
Doufám, že už je všem jasné, proč tu bylo celý víkend mrtvo :-D bych se musela rozkrájet! A to raději ne. 

Žádné komentáře:

Okomentovat