čtvrtek 24. dubna 2014

Tortila s krůtím prsíčkem


Jelikož mi není pořád moc dobře po trhání mandlí a střídá se to u mě jak na houpačce, tak jsem chtěla hlavně něco rychlého ale výživného k obědu, jelikož jsem včera žádný neměla. Tak mě řezalo a pálilo v krku, že jediné co jsem do sebe dostala byly ráno dva muffiny, dva chlebíčky a odpoledne kyselé žížalky! Naštěstí velikonoční zajíček mi jich donesl skvělých 400g.  Skvělý, sytý, rychlý oběd, který si můžete vzít i sebou do krabičky! A jelikož se mi podařily sehnat krůtí psíčka v akci a v sobotu jsem si v lidlu koupila balení tortil, polníček a rukolu. Neměla jsem moc práce s vymýšlením dnešního obědu. Je rychlý, sytý a můžete si ho vzít v krabičce sebou do školy či do práce.

Tortila s krůtím prsíčkem

(na 2 tortily)

  • 2 tortily
  • kůtí psíčko
  • koření na drůbež
  • 1/2 salátové okurky
  • 10 cherry rajčátek
  • 1/2 paloučku/lučiny
  • 1 lžíce zakysané smetany
  • 1 lžička majonézy/tatarky
  • hrst polního salátu
  • hrst rukoly
  • stroužek česneku
  • gouda delux Lidl




Krůtí prsíčko si nakořeníme z obou stran (mám koření v mlýnku z Lidlu, bez chemie) necháme chvíli odležet při pokojové teplotě aby na pánvi nedostalo teplotní šok. Mezi tím si nachystáme potřebné ingredience. Z půl kostky paloučku/lučiny, lžíce zakysané smetany, lžičky majonézy/tatarky a stroužku prolisovaného česneku si uděláme dresing, osolíme a opepříme. Opečeme si krůtí prsíčko na rozpálené pánvi, pokud máte kvalitní keramickou nebo titanovou jako já, zvládnete to i bez oleje ale kapka oleje ještě nikomu neublížila takže si príčko pokapejte pár kapkami oleje, vetřete a opečte ho z obou stran do zlatavé barvy. Dejte stranou odležet, nekrájejte hned aby vám nevytekla šťáva. Nakrájíme okurku na plátky, rajčátka na měsíčky či na poloviny, opereme si rukolu a polní salát. Tortilu lehce opečeme na suché rozpálené pánvi, obložíme okurkou, rajčátky, rukolou, polníčkem, pokapeme dresingem a nakrájeným krůtím prsíčkem. Zamotáme, konec stáhneme alobalem aby se nám tortila nerozjížděla. Dobrou chuť.



Žádné komentáře:

Okomentovat