čtvrtek 17. dubna 2014

Ticho po pěšině

Omlouvám se pár dní bylo ticho po pěšině - ale bohužel měla jsem toho hodně, furt v luftě a každý den jsem kromě jednoho chodila spát až ve 2-3 v noci a přes den bych se musela rozkrájet :-).

 V sobota byla asi nejnáročnější, najetých přes 300 km, odjela jsem z domu ve 12 a vrátila se domů v 22 večer. Prvně vodní mlýn ve Slupi s bráškou, pak jsem musela jet příteli něco zařídit do města, odjet do centra Brna AUTEM! já! Brrrr.... jestli totiž něco nesnáším, tak když musím jet do centra autem, to je moje smrt. Naštěstí jsem si sebou vzala psychickou podporu a navigaci v jednom (tímto zdravím Martina a Pécu, díky kluci :-)). Po cestě zpátky jsem se stavila domů, vyložila naše čtyřnohý dítě, místo ní jsem nabrala taťku, kterého jsem musela odvézt na sraz spolužáku po x letech, po cestě jsem vyložila kluky, pak taťku, no a když už jsem byla zase kousek od města tak jsem se stavila na večerní nákup do kauflandu. Jela jsem jen pro něco málo nakoupit (znáte to, že) takže jsem se vrátila ověšená taškami, že jsem nemohla projít ani dveřmi. 



V neděli bylo venku pošmourno a tak jsem si udělala vydatnou snídani - trhanec s jablky, pak dýňovo-mrkvovou polévku (recept bude) a měla jsem odjet do kina ale bylo vyprodáno. Tak jsem aspoň vyprala všechno prádlo, vysála a vytřela celý byt a snažila se trochu odpočívat, protože jsem byla úplně mrtvá.

Pondělí bylo opět ve znamení chaosu a celodenního lítání. Jen jsem se ráno probudila už jsem musela do města s mamkou, na nějakou výprodej, pak jsem si zajela nakoupit kytky do baumaxu a odpoledne opět Brno, tentokrát jsem si střihla cestu do centra autem sama. Dala si sraz s kamarádkou v Coffee Savoy, pak počkala na tetu a odjely jsme směr Ikea <3 (každá svým autem! za jeden den dvě cesty přes centrum ve špičce) nutně jsem si potřebovala koupit křesílka a kytky na terasu a dalších milion jiných nezbytných věcí, bez kterých bych se samozřejmě neobešla. 



V úterý jsem vyzvedávala pro kamaráda věci pro děti do dětského domova a vezla je do města. Narvané auto, v něm se chudák mezi věcmi krčil bráška v autosedačce, jelikož jsme jeli do kina na Rio 2 ve 3D. Kino super, bráška nadšený a já taky, protože animáky prostě miluji. 

Ve středu opět cesta do centra Brna s mojí drahou, prvně na kávičku a tiramisu do Coffee Savoy a nakonec si užít koncert Tomáše Kluse na Flédě. Pak procházka pěšky z Flédy zpátky do Coffee Savoy, omrknout tančírnu a za přáteli.



No a dnes nikde nelítám a ležím v dekách, jelikož mi dopoledne stříhaly srůsty po trhání mandlí (au au). Dokud to bylo umrtvené tak se to dalo ale jakmile sprej přestal působit, žádná sláva to nebyla. Dokonce jsem i na hodinku vytuhla s naší argentinkou na dece.

Takže jistě chápete, že jsem vás nezanedbávala schválně :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat