úterý 8. dubna 2014

Svačinka do skla



Poslední dobou velice oblíbené skleničky. Ze včerejšího avokádového pudingu mi něco málo zbylo. A i když jsem použila i tu nejmenší skleničku co jsem doma měla, byla i tak poloprázdná. Tak jsem přemýšlela, čím jí doplnit. Vyhrála varianta namočeného ořechového sypaného müsli z Lidlu v kokosovém mléce. Když už jsem otevřela včera celou litrovku kokosového mléka, je potřeba jí co nejdříve spotřebovat. Sklenička s uzávěrem s touto dobrotou je skvělá svačinka do práce či do školy. Krásně zasytí a dodá energii. V těchto slunečných a příjemně teplých dnech krásně osvěží. 

Svačinka do skla

  • avokádový puding
  • ořechové müsli
  • kokosové mléko
  • mandle
  • kokos plátky
  • chia semínka


Avokádový puding dáme na spod skleničky. Do další skleničky nebo do hrníčku nasypeme oblíbené müsli, zalijeme kokosovým mlékem, přisypeme chia semínka a zamícháme. Můžeme nechat buď v hrníčku, který přikryjeme, dáme přes noc uležet do lednice a druhý den přidáme do skleničky k avokádovému pudingu. Ještě můžeme zvolit variantu tu, že vločky s mlékem a chia semínky zamícháme a přidáme ihned k avokádovému pudingu. Skleničku pak uzavřeme a dáme přes noc uležet do lednice. Zdobíme mandlemi a plátky kokosu. 





Žádné komentáře:

Okomentovat