pátek 25. dubna 2014

Radosti každodenního života


Můj taťlda měl včera svátek a tak jsem mu šla koupit pár drobností co má rád (romadur. čerstvý sýr s bylinkami a margotku (aby se neřeklo, že mu nedpořeju i nějakou neřest) a pytel plný arašídů. A když jsem k tomu chtělá sáček z celofánu abych mu to mohla nějak naaranžovat, tak jsem měla smůlu nebyl. No a tak mě napadlo se jít podívat do malinkého obchůdku co je u nás na lontu, v kterém jsem ještě nebyla, kde prodávájí věci do domácnosti a dětské oblečení a doplňky. Nejen, že jsem objevila dárkové taštičky ale moje oči zaujala část s hrníčky.... A jaké jsem objevila skvosty. Dva úžasné vysoké hrníčky s muffinkama! Moje srdce rázem zaplesalo, takový rozkošný hrníček to byl vždycky můj sen. Dalo by se říci, taková prkotina ale on je ten den hned o něco příjemnější když na vás ráno čeká kafíčko v nějakém takovém úžasném rozkošném hrníčku, to vám pak ani nevadí, že musíte do práce a že počasí není zrovna přesně podle vašich představ. A tak jsem si hned odpoledne do něj udělala kafíčko a kochala se tou krásou a hlavou mi proběhlo, že to teda o víkendu bude chtít určitě upéct zase nějaké skvělé muffinky.


A co víc, já dokonce objevila naprosto úžasný velikonoční snídaňový set mističky s hrníčkem (sice po velikonocích ale neva) v jemných pastelových barvách s roztoumiloučkým králíčkem. A tak jsem se už odpoledne těšila na snídani, kterou jsem posledních pár dní pěkně odbývala, ono když vás řeže a pálí v krku, není se čemu divit. Chudák přítel, po pár dnech přijel domů z pracovního procesu a já mu hned ukazovala moje úžasné úlovky (dokážete si představit jak byl nadšen :-D) ale ne on je úžasný a vždycky se jen usmívá a kouká na mě, protože se mu líbí jak mi vždycky září štěstím oči (jak malé děcku u stromečku).



A to nemusím ani popisovat jakou radost mám dneska, nejen proto, že jsem si dala ranní kafíčko v hrnečku s muffinkama a snídani v rozkošném setu se zajícem. Hlavní důvod byl, že mi taťka sehnal v albertu kuchařku Albert kuchařka Spolu u stolu. Tolik jsem jí chtěla ale pokaždé, když jsem byla ve městě jsem si nevzpoměla a do alberta nakupovat chodím tak jednou za dva roky. Ne, že bych měla něco proti albertu to ne ale u nás ve městě bohužel nestojí za nic. Nelíbí se mi v něm, přijde mi takový chaotický a nepřehledný a neseženu v něm kolikrát polovinu věcí co potřebuju. Tak proto. Naštěstí taťka měl cestu do města a tak jsem celou dobu přemýšlela co jsem tam vlastně chtěla, pořád jsem na to nemohla přijít, vzpoměla jsem si za pět minut dvanáct, když jsem mu volala sedal do auta a chystal se jet domů. A tak se mi po cestě stavil do albertu mrknout jestli jí tam ještě mají a ano měli a dokonce za nádherných 49,90,- no nekupte to :-), je nádherná, plná skvělých receptů a krásných fotek. 



Kuchařka mi byla schválena :-) i Murince se moc líbí 

Žádné komentáře:

Okomentovat