úterý 8. dubna 2014

Omeleta s kokosovým mlékem



V lednici se na mě směje litrová krabice kokosového mléka, tak ho teď cpu všude, abych ho co nejdříve spotřebovala. Jeho chuť je tak jemná, úplně jsem si ho zamilovala. A tak jsem vymýšlela co si dát ráno dobrého s kokosovým mlékem. Vybrala jsem si omeletu. 

Omeleta s kokosovým mlékem

 (2 omelety)
  • 2 vejce 
  • 2 lžíce kokosového mléka 
  • dle chuti kokosový cukr
  • 2 lžíce clzrn. mouky  špaldové 
  • jahody
  • banán
  • sirup z agáve 
  • špetka soli
  • olej z lískových oříšků (nebo jiný)
  • jahodový džem

V jedné vyšší nádobě si vyšleháme bílky se špetkou soli v tuhý sníh, ve druhé nádobě prošleháme žloutky s kokosový cukrem, kokosovým mlékem a přisypeme mouku. Žloutkovou hmotu přilijeme ke sněhu a zlehka promícháme.  Rozehřátou pánvičku si vytřeme olejem z lískových oříšků.  Nalijeme na pánev těsto, jakmile se začnou tvořit bublinky - otočíme a doděláme.  Palačinku namažeme jahodovým džemem, přiklopíme druhou. Poklademe plátky jahod a banánu, zakápneme sirupem z agáve.  A super by byla k tomu i kokosová šlehačka. 






5 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky! :))
    Na kokosovém mléku si teď dost ujíždím, takže bych navrch dala ještě šlehačku z něho udělanou. :P Mňam. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta by k tomu byla naprosto ideální. Já si ale zapomněla dát kokosové mléko do lednice, tak jsem se musela obejít bez ní. Pak dej vědět jak to chutnalo.

      Vymazat
  2. Vypadá to skvěle :-) Asi brzo vyzkouším, v poslední době jsem si kokosové mléko oblíbila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano kokosové mléko je skvělé :-). Taky jsem si hodně oblíbila.

      Vymazat