úterý 8. dubna 2014

Krůtí prsa plněná sýrem Camembert, špenátem a brusinkami



Na toto jídlo jsem se těšila už od minulého týdne. Ale sehnat ve městě dýni a rukolu, je nadlidský výkon. Taťka do města, tak jsem ho hned zaúkolovala a dostal seznam, protože jsem potřebovala nakoupit (zase, chudák taťka, v pondělí mi byl nakoupit v Lidlu a dneska jsem ho tam hnala zase a aby sehnal i zbytek co jsem potřebovala, objel ještě další 2 obchody :-)). Přijel hrdě s bedýnkou, že sehnal i dýni, sice ne hokaido ale máslovou a i tu rukolu. Jo ehm jenže rukola nám trošku nějak po cestě změnila barvu a dokonce i odrůdu - nebyla to totiž rukola ale italský salát insalatina. Měla jsem v plánu si dnes na oběd udělat krůtí prsa plněná sýrem Camembert, rukolou a brusinkami s pečenou dýní. A tak jsem si zahrála na Babicu - když nemáte rukolu hoďte tam špenát, když nemáte dýni hokaido použijte máslovou, místo tymiánu rozmarýn. A na výsledku to nějak neubralo.

Krůtí prsa plněná sýrem Camembert, špenátem a brusinkami

  • krůtí prsa
  • camembert
  • špenát baby
  • dýně máslová nebo hokaido  
  • česnek
  • rozmarýn
  • olivový olej
  • sůl a pepř 
  • dýňový olej



Rozehřejeme si troubu. Dýni oloupeme a vydlabeme vnitřek, poté dýni nakrájíme na menší kousky. Nakrájenou dýni vložíme do zapékací mísy. Můžeme také přidat několik dýňových semínek. Pokapeme olivovým olejem, ochutíme mořskou solí a čerstvě mletým pepřem. Přidáme několik stroužků česneku ve slupce a několik snítek rozmarýnu. Dáme péct do trouby předehřáté na 200°C přibližně na 30 minut. Prsa naklepeme přes potravinovou fólii aby jsme je nepotrhaly. Ochutíme solí a černým pepřem. Naplníme větším kusem sýru Camembert, špenátem a brusinkami, které jsme si předtím namočili ve vodě ale můžeme i růžovém víně. Vytvoříme kapsy, které spojíme špejlemi. Na grilovací pánvi rozehřejeme olivový olej a maso zprudka osmahneme z každé strany asi 4 min.. Potom přendáme do zapékací mísy na předpečenou dýni a dáme dopéct do trouby na dalších 10 min. Podáváme na pečené dýni. Před podáváním dozdobíme brusinkami, pečenými dýňovými semínky a lístky čerstvého špenátu. Na závěr můžeme lehce pokapat dýňovým olejem.




Žádné komentáře:

Okomentovat