čtvrtek 24. dubna 2014

Čínské nudle se zeleninou





Původně jsem měla v plánu, že na oběd dojím tu jednu tortilu s krůtím masem a zeleniou, co jsem dělala včera na oběd ale dát to vše zamotané dohromady nebyl dobrý nápad. Tortila zvlhla a nasákla a ze skvělé včerejší tortily byla navlhlá kejda. Bohužel. V lednici mám ještě kus krůtích prsíček a tak jsem si pohrávala s myšlenkou, že udělám nějaké nudličky a k tomu rýži ale nakonec to dopadlo úplně jinak. Jen co jsem otevřela potravinovou skříňku vykoukly na mě čínské nudle a hned bylo jasno, jen na maso jsem neměla chuť a tak jsou na konec se zeleniou.

Čínské nudle se zeleninou

(4-6 porcí)
  • 500 g čínské nudle
  • 1 lžíce arašídového oleje 
  • 2 cibule
  • 1 velký pórek
  • 2 mrkve
  • 3 jarní cibulky
  • 1 lžička zázvoru
  • 1 lžička koření 5ti vůní
  • 1 lžíce sójová omáčka kvalitní
  • worcesterová omáčka


Nudle si uvaříme v osolené vroucí vodě dle návodu. Ve velké pánvi si orestujeme cibuli, bílou část pórku a jarních cibulek, přidáme na tentko nakrájenou mrkev a vše spolu ještě krátce orestujeme. Do pánve k zelenině přidáme uvařené scezené nudle a promícháme a odstavíme pánev z ohně.  Ochutíme zázvorem, koření 5ti vůní, pár lžícemi sojové a worcesterové omáčky, nakonec posypeme zelenou částí jarní cibulky. Samozřejmně si k tomu můžete dle chuti orestovat krůtí či kuřecí prsíčko, či tofu, já tentokrát zvolila variantu je se zeleninou, víc jsem k tomu nepotřebovala a i tak mě tato kombinace zasytila ně několik hodin.


Žádné komentáře:

Okomentovat