neděle 20. dubna 2014

Celerová pomazánka



Ze včera mi zbyl, výborný cibulový chléb z kvásku (interspar). Včera do mě padl jen tak samotný jak byl krásně křupavoučký. Dneska byl taky výborný ale jsem si říkala, že by ho byla škoda jen tak sníst a chtělo by to k němu nějakou dobrou pomazánku. Dlouho jsem neměla celerovou, jednoduchá a rychlá.

Celerová pomazánka

  • 1 menší celer
  • 1 lžíce jogurtu 
  • 1 lžíce majonézy
  • 3 stroužky česneku
  • sůl a pepř 

Celer oloupeme, nasekáme v robotu nebo nastrouháme na struhadle na jemno. Přidáme lžíci majonézy, lžíci jogurtu, prolisujeme česnek, osolíme a opepříme. Promícháme a můžeme podávat.


3 komentáře:

  1. Celer jsem dlouho nemohla ani cítit, ale naštěstí jsem mu přišla na chuť, takže do téhle pomazánky se co nejdříve pustím:))

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna minulý týden jsem dělala celerovo-mrkvový salát. Trošku podobná záležitost :-) Celer, mrkev, jogurt, majonéza, sůl, pepř, citrónová šťáva.

    OdpovědětVymazat