čtvrtek 17. dubna 2014

Arabský chléb plněný kuřecím masem a salátkem



Nejlepší nápady vznikají z hladu... Vrátila jsem se hladová z kina (byla jsem s bráškou na Rio 2 ve 3D - miluju animáky) a chtěla jsem něco ani ne moc teplého ale ani studeného, hlavně něco rychlého, lehkého a sytého. V potravinové skříni na mě už delší dobu vykukoval arabský chleba a v lednici jsem měla kuřecí prsíčka, cheddar a zeleninu a tak nic nestálo v cestě výbornému plněnému arabskému chlebu. A nejlepší je na tom to, že celková příprava i se servírováním zabere méně jak 20 minut.

Arabský chléb plněný kuřecím masem a salátkem

(1 porce)

  • 1 ks arabský chléb
  • 1 ks kuřecí prsíčka
  • 1 špetka mořské soli a pepře
  • l lžička olivový olej
  • 2 plátky cheddaru
  • 1 lžíce jogurtu
  • 1 lžíce majonézy
  • 1 stroužek česneku
  • 1/4 okurky
  • 1 ks rajčete
  • salát římský nebo polníček

Arabský chléb rozkrojíme, rozevřeme, můžeme nahřát na pánvi, vyložíme plátky cheddaru, pak přidáme nakrájenou okurku na plátky, rozkrájené rajče, natrhaný salát. Opečeme z obou stran kuřecí prsíčko na pánvi (buď vytřené olejem nebo bez) osolíme mořskou solí a opepříme. Dáme stranou. Připravíme se dresing z lžíce majonézy, jogurtu a česneku. Nakrájíme si pršíčko na pláty, vložíme do arabského chleba a pokapeme dresingem. 



2 komentáře:

  1. Nezkoušela jsi arabský chléb dělat doma? Asi nepůjde udělat tak tenký jako z obchodu. Už jsem viděla pár receptů, ale těsto bylo dost tlusté

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arabsky chléb ještě ne :-) ale tortily jo. Tak za zkoušku to stoji ;-)

      Vymazat